Monday, October 12, 2009

Hari terakhir @ Por Ooi & Co

Walaupun dh start seminggu kje KL, tp aku masih merinduai kwn2 @ Por Ooi & Co...wpun sini aku dh ada geng2 baru tp memory ngan geng2 poyo kt Por Ooi teringat2 lg..tgk gmb2 ni pun aku dh sayu..


Ni la grup last aku kt Por Ooi, grup C...leader kami Lay Hoon..grup ni paling best, paling bising, & paling poyo..satu lg di kategorikan oleh org2 tertentu "paling kuat sembang":...tapi wpun kami kuat sembang tapi tgn tetap bjln tau..betul tk Shida & Lily (kaki sembang termasuk aku)


ni kakakku, k.Zaireen...kakak yg byk tlg aku...


posing ngan kek "September"...nape aku ckp kek "September"?sbb kt Por Ooi tu ramai yg lahir bln september...Aku, Latif & Gana lahir tarikh yg sama, 22 Sept, mm...sapa lg sambut sept ek..Mei, Gaya, Shoba..6 org semuanya..special skit "September" ni..hehe..so kebetulan aku last ari tu so diorg pn wat la skali birthday party sesapa yg lahir September tu...wpun kek tk la besar mana tp cukup bermakna sbnrnya cos diorg wat kuar duit poket masing2 utk celebrate semua ni..




Posing dlu b4 jamah makanan...


Happy Birthday....!!!!!!



Tgk tu ..mama gak yg kena potong..diorg ni semua malas nk potong..nnt herot la itu la ini la..kena mama budak gak yg buat


Rajinnyer..anak saper la tu yer..


model mkn strawbery..


Miss Bollywood Por Ooi, Miss Gayatri






Punch card 'terakhir'


nk puch pun sempat lg nk posing..hehe


Lambaian terakhir utk Por Ooi...Bye bye...

4 comments:

Jue Fauzi said...

i rasa le, sepahit mana knangan kat a certain place tu, if kawan-kawan suma ngam, sedih dan sayu tetap terasa.nk tinggalkan macam berat je.
my juniors pasni takde 'big sister' dah yg nak ame tau pasal diaorg..and I pun will miss adik-adik' I yg sangat baik dan menurut perintah.huhuhu..sedih rasa.

ROSMAH AZAN said...

yup, 200% correct Jue..i dok Perak wpun tk der fmly tp diorg ni cam adik beradik i sndiri..sgt baik hati semua ni n paham ngan situasi kita..wpun ada sesetengah yg tk le paham tp tkpe janji ramai yg dok belah i..hehe

she dot said...

ya!! vote for kakROS!!! hik3

Hanim Najib said...

huhu..mesti sedih kan nk tinggal kawan2 yg dah sehati sejiwa..xpelaa..insyaallah..lama2 ok laa tuu..lgpun stil leh keep in touch kan..