Monday, November 23, 2009

MOMOK

Baru2 ni masa aku jemur kain (malam yer cos aku ni blk dr kerja mlm) farez pun ikut skali jemur kain kt depan...tiba2 dia terdengar bunyi " krok krok krok"...terus dia jerit kt aku ...

Farez : Mama, momok !!!!
Mama : Ha? momok ? mana ada momok la sayang tu bunyi katak laa...
Farez : momok!!!!

Dia tetap pertahankan ayat dia yg bunyi tu adalah momok padahal bunyi katak je...heran gak aku mane dia dapat ayat MOMOK tu? & dia tau ke ape itu momok???hmmmm confuse mama dia ni..

Mlm tadi bila aku jemur kain lagi, dia dh tk ikut dh mama dia ni...dia just dok kt pintu je...tetiba...

Farez : Mama, asuk, ati momok atangg!!!........(mama, masuk, nnt momok datang)
Mama : Momok tk der la..
Farez : Mama, asukkkkk.....( Mama, masuk.....)

Risau tul dia kt mama dia ni yer takut kena "ngap" ngan MOMOK..

No comments: