Tuesday, December 8, 2009

Kuar makan

Mlm smlm mintak izin ngan hubby ada org nk belanja aku mkn...ada sorg sales exec ni nk belanja aku mkn sbb comp tpt aku keje kt shah alam ni beli photostat machine ngan dia....mula2 nk survey2 dulu mane price yg ok kan tp si mamat ni asyik keep calling je aku , pujuk aku suh beli ngan dia gak..kesiannyer pasal so aku amek gak la ngan mamat ni..punyer suka dia ucap terima kasih bertalu2 kt aku n promise nk belanja aku mkn..so smlm dia ajak aku kuar mkn....di sebabkan aku terlalu bz tk sempat nk tunaikan permintaan dia tu lgpun aku pun tk inform lg kt big boss aku..


Bila aku  tanya suami ku yg tercinta ni, jwpn dia mcm bagi tk nk bagi je..dh suami sndiri mesti kita bole baca kan..ye la aku kuar berdua je ngan mamat ni..b4 suamiku bagi keizinan, byk gak soalan2 yg ditujukan padaku..mcm polis plak..tp dia army so dh nk dkt la tu..akhirnya suamiku izinkan gak..katanya "pi mkn je kannn"..hehe..ayat tu mcm lepas tk nk lepas je...dun wori my dear...i'm yours ...mcm lagu jason mraz plak..

No comments: