Wednesday, December 16, 2009

16 Dec melabuhkan tirai

Lagi 25 minit tarikh akan bertukar ke 17 dec...tarikh 16 dec akan menutup tirainye...aku sgt sayang tarikh tarikh penting dlm hidup aku...especially 16 dec..pukul 9.05pm tanggal 16 dec 2005 aku sah jd seorg ISTERI, pukul 2.15am tanggal 16 dec 2006 aku sah bergelar MAMA...nape mlm ni mata tk le lelap yer...Farez dh zzz kepenatan tepi lengan aku  ni, hubby tgh dok study tp bkn di sisi aku...nun jauh kt rawang...esok pulangla mata ayer aku tu...dr hari tu dok terpikir2 ape aku nk bg present kt hubby aku ni sempena our anniversary n coming birthday dia ni..(hehe untung tarikh dkt2 hadiah 2 dlm 1)bila dh abeh idea mula la aku tanya dia, "abg nk ape sempena anniversary n birthday ni"...slalu jwpn hubby stereotype..."abg nk mama je...itupun dh cukup bermakna"...mmg la aku dh bg sepenuh jiwa raga ku padamu my dear...rasanya thn ni aku nk bg bnda yg lain skit la...ishh...kalau time hubby tanya aku "mama nk ape"...cpt aje ku jwb nk itu nk ini...hahaha...tp maaf ye aku bkn materialistik nyer org ...hubby slalunyer belikan aku something yg berpatutan dgn kemampuannyer...itu pun aku dh cukup bersyukur cos aper sajer yg aku nk selama ni hubby akan bagi..tqvm pa...

Waa...bila mata aku nk ngantuk nih!!!

No comments: