Wednesday, December 16, 2009

16 Dec ...double wishes





Hari ni 16 Dec tarikh yg cukup bermakna buatku...setiap thn tarikh ni ibarat satu miracle utk aku n hubby...selepas setahun kami sah bergelar suami isteri lahirla hero lasak kami ni...sbb ape aku ckp dia lasak sbb dlm perut lg dia dh lasak smp senget2 perut aku n papa dia pegang perut aku pun mcm kena kezutan letrik sbb tkejut baby dlm perut gerak2 hehe....
Hari ni anak kesayangan kami dh genap 3 thn...hmmm...cepatnyer masa berlalu ...rasanyer baru je aku bersalin kt HUSM tu...Farez, anak yg sgt menghiburkan mama & papa, bkn aje mama& papa, tapi semua aunty, uncle, nenek, tok ayah, tokma n semua la cukup terhibur dgk keletahnya..pengasuh dia K.Ram, pun asyik rindu je kt Farez...kenakalan & keletahnyer mbuatkan aku selalu tk sabar nk balik umah..bkn aje aku tp papanyer juga hari2 tanya psl hero kesayangannyer tu...Farez, mama&papa mengharapkan agar Farez menjadi seorg anak yg soleh, taat, bijak, &berjasa pada negara,..amin..mmmmmmuahhhhhh...dr Papa & Mama....
Hari ni juga genap 4  thn kami berstatus suami&isteri yg sah...dlm hidup berumahtangga tiada ape yg mengembirakan pasangan selain dr kasih sayang&cinta yg dicurahkan antara satu sama lain..begitulah kami...10 thn kami dh mengenali antara satu sama lain, 4thn kami hidup bersama satu perjln yg cukup bermakna buat aku & hubby....hubby, suami yg amat ku sayangi & cintai, kasih sayang yg abg berikan selama ini tk terucap terima kasih dgn kata2...mama sentiasa menghargai kasih sayang, cinta, pengorbanan yg abg berikan ..semoga ikatan cinta yg kita bina ini berkekalan sehingga ke akhir hayat...amin...

No comments: