Monday, December 14, 2009

Professional

Smlm discussion ngan big bos, aku rasa mcm batu besar hempap kepala aku sama la ngan nasib yg my big bos hadapi skrg ni..kenapa la dh ujung2 thn ni byk betul dugaan org2 yang terdekat ngan aku....bila kwn atau org terdekat yg menghadapi dugaan ni, aku pun terasa gak skit sebyk tempiasnyer...terharu, sebak, sedih, n semua nyer ada...dugaan ni ada pasang dan surutnyer..kita tk tahu bila Tuhan akan menguji kita...

Aku pun tk terlepas dgn pelbagai dugaan b4 kawen dulu..kan naik kan turun, kan jatuh kan bangun then jatuh lagi tp alhamdulillah bila dh kawen rezki murah, aku teramat bahagia ngan hubby n anak, kdg2 aku rasa aku lagi rapat n erat & bertambah manja ngan hubby berbanding time bcinta dulu...syukur alhamdulillah...

Back to citer aku yg sbnrnya ni..aku serba salah antara kesian & ketegasan yg perlu aku lakukan...sbg org yg bertanggungjwb ke atas semua hal2 admin n akaun, aku yakin ape yg big bos aku katakan ada kebenarannye..p/s: big bos pun dh byk belajar dr kesilapan sbnrnya slps ape yg berlaku thn2 sudah..sempena tahun baru yg akan dtg ni big bos aku ckp no more kje slow2 motion, semua acct exec  all branches kena agresif, kje tk ble merangkak tp kena terbang dh..dan org yg bertggungjwb ke atas semua acct exec ni adalah AKU..di sinilah perlunyer professionalism seseorg...kita tk bole mkn gaji buta...keja yg diamanahkan perlu dilaksanakan dgn sempurna, amanah, jujur & ikhlas...

No comments: