Sunday, July 11, 2010

I-City lagi

Cakk...hehhee..hai...kita kembali lagi dlm ruangan rosmah's blog ni...disebabkan aku ni mood tgh baik & dlm mood happy tk abeh2 lg balik bercuti ni nk bekongsi skit ngan korang pasal I-City ni...dulu aku dh penah pegi dh & dh penah amek gambar pun kt sini tp disebabkan dtg ngan parents yg penat bjln so tk byk la gmbr yg amek pun..tp tkpe, I-City ni kt Shah Alam ni je..bila2 masa aku & hubby bole pi...


Perkenalkan, ini photographer saya a.k.a Mr. Hubby & tukang kaco a.k.a Mr. Farez..dua2 org merangkap bodyguard saya..heheehe...

Mlm yg kami pegi ni bkn mlm minggu ..so tk der la crowded sgt berbanding masa aku pegi mlm minggu dulu...ayyooo...mlm minggu kalau kt sini penoh woo..berderet keta parking..tp skrg dh byk parking dh ..kalau nk dtg better pas maghrib dh kena gerak dr umah..dlm 8.30 tu parking ok lagi..tapi 9.30pm ke atas parking dh nk penuh dh...

Si hero kami yg cute+kelakar+lincah+nakal skit2+bijak+mulut cam burung suka bckp(dgn org2 yg dia biasa saje) ...ape lg ek nk describe budak kecik ni??hhmmmm....

Tgk gaya dia..tersengih je..mama dia ni suh senyum je,,..dia g sengih

Si burung merak..

Si Burung Merak lagi ngan tuan kecik nyer..nmpk tk yg duk mengcangkung tu?



Cantikkan?

Ganas tul anak aku nih

Tanglung yg gemerlapan


Tk sabar2 dia nk beli kipas Ben 10 ni...bila tgk budak2 pegang kipas ni asyik dok tanya je mama dia ni nk bnda tu...RM10 bnda ni....mahal tu..padahal made in china je koman2 RM3 je ni

Ok, kalau korang teringin sgt nk brgambar di sini sila la berkunjung ke I-City yer...kt Seksyen 7, Shah Alam

No comments: