Friday, July 2, 2010



 Keje ku bertimbun...byk yg tk sempat nk update..nk wat itu nk wat ini..kt ofis mmg aku tk cukup tgn.....wknd ni mcm nk wat balik keje..tapi bole ke aku buat keje di kala huby & farez asyik dok mengelilingi aku je spjg masa kt umah  tu?.....mcm unfair plak kt hubby ..dia hanya balik wknd je..tp wknd plak aku bz ngan keje....seingat aku sepanjang hubby berkursus setahun bila dia balik wknd TAK PERNAH dia bwk balik kerja buat kt umah di samping anak & bini dia ni...bila habis wknd & dia dh balik ke kem balik tk kira kul bp sampai kem dia akan sambung wat keje tanpa mengira penat ke tk masa travel balik...bila aku tanya nape abg tk buat  keje kt umah je masa wknd.?.at least bila balik kem keje dh siap....smp kem dh bole rehat dh.....jwpnnya senang je..."abg tk nk kacau weekand kita..."....so perlukah aku wat balik keje ni di kala hubby ku hanya balik wknd je menemani aku & farez????

No comments: