Sunday, June 27, 2010

Esok hubby dh start bertugas kt Gemas, Negeri Sembilan....perjalanan dr Shah Alam-Gemas amek masa dlm 3jam lebih...kalau Port Dickson-Shah Alam aku lega la skit.....tapi ni Gemas...huhuuhu....korang bayangkan kalau setiap minggu berulang dr Gemas-Shah Alam....berapa $$$$$  yg perlu disumbangkan ke stesen minyak....???? tkkn cik abg aku tu tk balik minggu2 jenguk anak & bini dia...@ hanya balik 2 minggu skali @ sebln sekali??? ooohhh...aku tk yakin hubby bole btahan tk balik berminggu2 tgk anak bini dia ni...dia mesti akan balik setiap minggu...heheheh...

PENGORBANAN......itu ayat yg bole aku definisikan pada masa skrg.....samada aku @ hubby kena berkorban demi Farez skrg ni....dan juga demi keluarga yg kami bina srkg.....perlukah aku ikut hubby ke Gemas?sekiranya PERLU aku terpaksa mengorbankan karier aku yg tgh bertapak kukuh ni....& aku terpaksa utk membina karier semula di sana......sekiranya TIDAK, aku terpaksa berjauhan ngan hubby membina keluarga ini tanpa hubby di sisi, membesarkan anak tanpa hubby di sisi, menyekolahkan anak tanpa hubby di sisi, & pendek kata semua aku kena buat tanpa hubby di sisi & hubby hanya menemani aku & Farez hujung minggu sahaja.....MAMPUKAH AKU?????

No comments: