Monday, June 7, 2010



Awal Farez tido mlm ni...kul 8pm dia dh zzzzz....snyi sepi plak dia dh tido ni...kalau tk mesti dia dok bising lg time2 camni..kdg2 gaduh gak la ngan mama cayang dia ni...hehehe...skrg dh pandai peluk mama dia ni, sambil cium2 pipi..pastu ckp "aez sayang mama...aez sayang papa"......hehehe...ni bodek ke ape ni aez?...

Tup tap tup tap gelap cerah gelap cerah dh besar dh anak aku ni...skrg umur dia 3thn setengah dh...aku suka tgk Farez tido....kdg2 dpt la ciuman dr mama ni...hehehe...mmg since Farez lahir aku suka tgk Farez tido...geram nk cubit pun ada..hahahha...




Ingat lg masa Farez kecik2, masa dlm pantang la bila Farez tido je aku suka tgk dia tido....aku usik hidung dia, tarik idung dia skit..:), main kening dia....tgk mulut dia yg kecik comel tu...kdg2 muncung kdg senyum...baby kan time tu...org2 tua ckp kalau baby masa dia tido tu dia gelak2 atau senyum tu tandanya dia tgh bmain ngan kakak@abg dia iaitu uri yg kita tanam tu...tah betul tah idak aku pun tk tau...

Bila sekarang dh besar mama pun still geram ngan hero seantero malaya ni...hehehhe....kalau aku dtg penyakit geram aku ni aku akan cium pipi Farez smp Farez meronta2 panggil papa dia..hehhehe



Wajah ni yg buat mama selalu geram nk cubit2 n cium cium ni...buahati MAMA&PAPA....

No comments: