Thursday, June 17, 2010




Nampak tk keceriaan di wajah pasangan ideal ini?hehehe...pasangan yang bahagia sehinggakan masing2 muka pun bahagia dh naik tembam...huhuuu......

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi kerana pada hari ni tanggal 17 June 2010, hubby  iaitu Kapten Mohd Khairi Mohd Yussoff telah berjaya menamatkan "Kursus Jurulatih Guneri"..dan sekaligus hari ni di tauliahkan sbg Jurulatih Guneri ataupun dulu di panggil Jurulatih Meriam, .Tarikh ni membawa erti yg sgt besar kepada hubby kerana telah berjaya mencapai impian atas usaha yg telah dicurahkan selama ni....congrats my dear...




Majlis ni berlangsung kt Permaisuri Resort, Port Dickson...cantik gak tpt ni...tepi pantai...dlm masa tgh menunggu tu sempat gak la aku snap bbrp view kt tpt ni...



Pasu besar kt tgh2 foyer



Ada swimming pool lg ...cantik view ni...betul2 tepi pantai....price dia utk 1 mlm tu aku pun tk sure sbb aku tk menginap kt sini....bertolak dr Shah Alam sesudah Subuh lg...nasib dkt je....



Lagi satu view yg cantik...



Gambar atas tu bkn kt Permaisuri Resort yer...ni kt Mes Kem Pusarti sambil menunggu hubby & kwnnya Kapten Hasmanizam tukar pakai bush jacket..




Ni  kwn aku,Yana...hubby dia besfren hubby aku since diorg Kt Kolej Tentera Darat lg...Yana ni pun Pegawai Tentera gak..kwn hubby gak...tgh pregnant 7bln anak ke 2...anak sulung diorg ni pun nama seakan2 ngan Farez...cuma ejaannye lain skit....anak kami Farez, anak diorg Faris....



Me & hubby, Yana & hubby, Kapten Hasmanizam......hubby aku ngan Kapten Hasmanizam ni jodoh panjang je...mana2 pegi mesti dpt sama...dulu btugas sama2 kt Kem Kamunting, Taiping...pastu sama2 dpt Jurulatih plak...posting pun sama gak 2-2 dpt Gemas..duduk pun sebilik..very2 kamceng




Para2 isteri yg tgh menunggu utk mkn tghari....bila jumpa masing2 bole dikatakan ramai gak la yg dok berjauhan ngan suami...weekand husband je masing2...kdg2 bila aku sunyi hubby tkder di sisi aku hari2 teringat plak..bkn aku sorg yg menghadapi situasi brjauhan ngan suami ni...ramai lg isteri2 tentera di luar sana yg independent, cekal & tabah mcm aku ni..huhuhu..(kdg2 la tabah pun kdg2 sok sek sok sek gak..)...dan aku patut bersyukur cos hubby bkn dok jauh sgt pun, still bole balik weekand.....



Perkenalkan ini la wira saya yer,,,hehehhe...



Tgh menunggu utk di isi perut...



Sedang menunggu utk di isi sesuatu yg akan mengenyangkan perut



Mana-mana function tentera ni tk sah kalau tk der nyanyi2 @ band...nasib diorg tk panggil sape2 naik pentas nyanyi..kalau tk ujan la PD hari tu



Berposing sambil menahan kelaparan..hahahaha



Selagi org besar2 tk blah selagi tu la masing2 dok tercegat lagi



Mama & Papa Farez...




Walaupun pasni terpaksa berjauhan ngan hubby, aku tetap bangga ngan hubbyku...seorg suami yg kuat bekerja, tegas & sanggup berkorban apa saja tenaga, masa & yg paling byk $$$$$$$$.... utk isteri & anaknya...



Untuk hubby sayang, selamat bertugas sbg Jurulatih Guneri @ Gemas ....walaupun kita terpaksa duk jauh mama sentiasa berdoa semoga perjalanan hidup kita akan sentiasa dirahmati & dipelihara oleh-Nya...InsyaAllah Mama akan sentiasa cekal & tabah dlm mengharungi liku2 sebagai isteri seorg Pegawai Tentera....INSYA-ALLAH.....









No comments: