Wednesday, February 16, 2011

Ooohhhh....donut

Semalam cuti Maulidur Rasul kan....tp semlm aku tk kuar pun...lepak je ngan mertua kt umah..2 org kakak ipar aku kuar g Ikea bwk skali si anak teruana aku tu....boring gak mama dia ni dok umah..tido bangun tido bangun ..tp bkn tido pn sebenarnya cuma nk baringnyer lebey....

Dah kakak2 ipar aku kuar teringat plak nk mkn donut.....kirim kt kak ida donut tu..bila dia bwk balik..hahh..hambek ko..byk tul dia beli...dan disebabkan aku sgt2 nk mkn donut rasanya dkt 5 bijik aku mkn...mcm2 flever aku mkn...dan mmg hari tu tk mkn nasik sbb dok mengadap donut..rasanya suka baby mama ni hari tu dia mkn donut..byk lak tu..

Bila dh abes semua donut mlm tu mula la aku dok teringat2 lagi nk mkn donut..hahh sudah...dh la manis bnda tu..tk bagus betul..mentang2 la dh bebas dr diabetes suka hati je ko nk mkn manis yer Rosmah...!!!eerrr...kali ni je..dlm pantang sure aku tk le mkn..& pas bsalin plak aku bz nk diet...:)


4 comments:

mamazara said...

Mengidam donut ye...hehehe

ROSMAH AZAN said...

yer neny...mmg kros suka mkn donut..hehehe

Jue Fauzi said...

Adam nye fave nih..sampai mengigau nk donuts..hehe..tapi masa I pregnant dulu takde la pulak mengidam donuts..sedap nampak kan..hehe.

ROSMAH AZAN said...

Jue : i mmg suka ngan donut dkt2 nk due ni..nasib baik la dkt2 ofis ni tkder big apple..kalau tk mau hari2 i beli