Thursday, March 10, 2011

9 Bulan dahhhh....

Alhamdulillah skrg dh masuk 9bln dh..dh 37minggu dah...di saat2 akhir camni ape yg saya perlu buat ialah sentiasa berfikiran positif, jgn berfikir yg bukan2..tk bole tension2...sentiasa senyum...hehehe...mmg sentiasa senyum sbb saya happy ngan hidup & keluarga saya sekarang....

Tinggal sehari lagi saya kt Shah Alam ni sebelum saya balik Kelantan utk deliver kt sana..insyaAllah...doakan saya yer kengkawan semoga saya selamat sampai & selamat bersalin di Kelantan selain di samping hubby tersayang juga saya nk bersalin disamping keluarga tersayang saya...INSYAALLAH

Ikutkan hati mmg tersgt neves sbb kengkadang mmg ada terasa sakit skit2..tapi saya ignorekn aje..bak kata mak saya..dia acah2 je tu utk bagi tanda yg masanya dh nk dekat..aiiyooo....tapi tunggu la mama sampai kt Kelantan yer baby sayang...kalau terbersalin mana2 pun tkpe papa  mmg dh ready dh utk jd bidan..hahaha....tapi kalau bole jgn la terberanak mana2 yg tk sesuai sepanjang prjlnn balik Kelantan... nnt masuk paper glemer plak papa tu..hehehe

Hmmm....check up br2 ni alhamdulillah semua ok..dan mama sentiasa berdoa semoga baby sihat dan semua selamat nnt mama bersalin nnt...

2 comments:

AqeelaAqeel said...

semoga dipermudahkan segala urusan mah...:D

SYANI said...

Selamat bersalin & dapat baby baru...