Sunday, April 10, 2011

Rindu melanda

Petang ni Ahad 10 Apr , hubby dh kena balik dah...esok dia dh start keje...2 minggu dia cuti rasanya kejap je...tu pun kira lama la gak dpt cuti 2 minggu kn wife bersalin...setengah org 3-4hari je..nasib army ni baik...bg gak 2 minggu cuti....

Hmmm....sunyi la plak hubby dh balik...sedih pun ada..2 minggu hubby ada ngan aku, Farez& Emir...semua hubby buat....pasni terpaksa la ma aku yg amek alih keje hubby....tkpe la kn ...suami g keje cr rezki...tkkn nk suh suami cuti 2 bln kot...

Si anak teruna Farez la emo skit papa dia nk balik...ye la..2 minggu asyik dok berkepit je ngan papa dia..mana-mana papa dia pi ikut je..pantang papa tkder depan mata mula tercari2..papa masuk toilet pun bising satu umah mencari papa dia..ikutkan nk upload gambar Emir & Farez dlm blog ni...tp cam tkder mood la plak disebabkan "kerinduan" kt cik hubby ni..;(....oohh...saya dh upload gambar Emir kt FB...tgk la kt FB saya dulu yer..later2 la saya upload gmbr anak2 kt blog ni..

No comments: