Thursday, September 22, 2011

Happy Birthday To Me...~~~~~



~~~Happy birthday to you....happy birthday to you...happy birthday to Rosmah....Happy birthday to you....~~`ni nyanyian saya sempena hari lahir saya yg ke 33 ari ni..uurrrkkk,...dh 33 dh umur saya???tapi kenapa semua tk percaya yg umur saya dh 33 tahun?katanya saya mcm budak sekolah..hahahaha..saya awet muda..tambah2 plak saya ni kecik orgnya..ada la skit advantage kt situ...

Hari ni 22 September...dan hari ni saya medical leave..dr semalam..sebabnya ...sakit mata...br je ari tu amek mc sbb demam..ni sakit mata plak..bertimpa2 rasa sakit..tp tkpe..dugaan la tu kn..dan hari ni jugak saya terpaksa berulang alik ke DEMC bwk Emir utk repeat nebulizer...Emir ada lelah skit...batuk dia dr hr tu lg tk ilang2..bila bwk jumpa doc katanya Emir kena di beri nebulizer setiap 5 jam..sian dia..evy time bg gas tumesti nangis..bkn sakit tp dia rasa tk selesa..tkpe sayang..utk kebaikan sayang gak..nnt cepat sembuh mama tk la susah hati..

Kiranya..dalam saya tgh cuti sakit ni disebabkan sakit mata..terpaksa la jugak saya bwk Emir gi DEMC sebyk 4x sehari...pukul 8am, 1pm, 6pm & 10pm..oohh sebelum tu..g hantar & amek Farez dr sekolah..mcm tk cuti kn..tujuan doctor bg mc sbnrnya nk suh kita rehat tapi mcm mana saya nk rehat?tkpe..selagi kudrat saya larat..saya teruskan demi anak2 tersayang saya ni..mama rela berkorban jiwa raga demi anak2 tersayang

Hokayy..itu je citer sempena birthday saya hari ni..saya selalu berdoa semoga Allah beri kesihatan yg baik pada saya. cepat sembuhkan kesakitan saya agar saya dapat meneruskan amanah yg diberikan...KERJA & ANAK2...

No comments: