Wednesday, September 14, 2011

Kakak ada di sini adikkuuuuuu

Smlm dapat mesej dr Wani..katanya nape kros senyap skrg..Shidot smp post kt entry blog dia nape saya menyepikn diri...heheh...sbnrnya bkn menyepi...ym mmg tk sempat nk bukak pun..kalau bukak pun mmg tk bole nk berchit chat...keje den berlambat2...ni pun curi2 masa sbb lunch tk kuar di sebabkn ada open office jap g

Kt umah lagi havoc sbb saya br baik demam...anak2 still lg tk baik demam...Emir dh ok skit cuma batuk jela..Farez je yg demam dia kejap naik kejap turun..so hari ni kami nk bwk dia g DEMC kt Shah Alam ni...biar la kuar duit lebih skit pun ...janji anak2 saya sihat..

Skrg saya duk umah mertua..ada 2 sebab nape saya duk umah mertua...pertama sbb umah saya kt sect 4 tu tgh renovate..emmm...dh siap nnt ingat nk wt open house..(still dlm perancangan ngan hubby)rasanya bkn open house raya kot sbb rasa bila umah dh siap tu bln syawal dh abeh dh ni...more tu ajak kwn2 mkn je kot..insyaAllah...kedua sebb anak2 saya demam dan juga mama dia ni...mama dh baik skit cuma anak2 je...mlm2 mmg saya terpaksa berjaga tgk suhu budak2 ni..takut kn..mmg saya kurang tido skrg ni...dtg ofis slalu sakit kepala je...apepun itulah pengorbanan seorg ibu yg terpaksa berdepan ngan cabaran hubby tiada di sisi..sobsobsob....tp smlm hubby balik jap..kul 5am esok tu terus dia balik PD balik...teringat kt anak2,..& of cos teringat gak kt bini dia ni..hahaha...

Ok la..rasa itu je kot citer saya...so utk adikku Shida...sila layan gambar2 terbaru akak ni yer..tu di cilok dlm fb...kdg2 ada masa akak jenguk gak fb..kt umah w/pun ada semua kemudahan utk serve internet tapi kalau masa tkder tk guna gak kn...anak2 lagi penting..ape2 kalau free2 tu msj la akak..if akak free akak reply..if lmbt reply tu maknanya akak bz la tu..hehehe...akak pun nk tau citer awak & baby dlm puyut tu camne..hihihi..so enjoy d pic

nampak tk lesung pipit Emir..?comey tk dia?secomey mama dia kn?kahkahkah

Abg yg manja...mlm2 still lg nk tido ngan mama...kdg2 adik terpaksa beralah..

Kami satu family di pagi 1 Syawal


Emir pun nk pakai baju melayu...nasib ada size ..nganm2 muat..besar skit je

Penat..

Ok, nnt saya muat entry lagi yer..byr entry sbnrnya..type2 tapi tk le nk post sbb sekerat2 je..better la saya siapkn semua dulu tapi bila ada masa nnt..bye..

1 comment:

s h e d O t said...

weit budakk..nak culik buleh?haha..geram tol tgok emir niii