Thursday, August 11, 2011

New


Saya dh masuk ofis baru 1/8/2011 ritu..dan skrg saya sgt2 dan sgt dan sgt bzzz.....nk jenguk fb pun tk sempat apatah lg nk merepek kt blog ni kan...kt umah nk buat semua tu mmg tk yah citer la...lagi lagi dan sgt2 tk sempat...sapa yg ada anak kecik tau la yer..so no need 2 explain...


Emm..pasal ofis br ni saya suka sgt environtment nyer...ofismate pun semua ok ...havoc...bos2 pun ok...semua ok la...keje saya pun ok..sbb ini yg saya nk sbnrnya...ini la bidang saya...cuma tension & byk keje tu perkara biasa kan..tk yah la nk mengeluh..kalau tk nk keje byk baik tk yah keje...jd housewiife jek..


Company yg saya joint ni health & beauty nyer produk...produk collagen dh dipasarkan kt Guardian...kt iklan TV3 pun dh kuar...kt majalah pun byk dh kuar...mmg sgt2 berkesan produk ni..

Ehh tersasul citer psl produk plak...oklah...layan je la gambar2 saya kt bwh ni yer ngan com baru ni..
photo shoot raya



With Kak Liza, HR Exec..

2 comments:

SYANI said...

Makin cantik la ko pasni Mah, sure beli produk dapat banyak diskaun....

Opis baru ni kat mana?

ROSMAH AZAN said...

syani, ofis aku ni kt Shah Alam..nk cantik better ko mkn Redianze produk comp baru aku ni..kt guardian pun ada jual.mmg elok utk kita kaum pompuan ni..