Sunday, July 24, 2011

Emir- 4 Bulan

Haiiiiii...........saya genap 4 bulan hari ni...hehhehe

Ouchhh...umur saya makin meningkat...ohhh...no prob..age is just a number kn??mama saya slalu ckp gitu...yg penting jiwa kita still young...oohh yeahhh...betul tu mama..



Abg Aez slalu geram ngan saya..dia slalu wat camni...ouchh...sakit saya tau..kalau mood saya tk ok saya nangis...kalau ok saya halalkan ape saje abg Aez wat kt saya..sila layan gambar2 comey saya ni...



Org kata mata saya sebijik mcm papa saya...mama pun ckp saya ni anak papa...abis bkn anak mama ke?huhuuu

Suka masuk kn baju dlm mulut
EEii,....

Tgk tu...konon seksi la tu...

Tough tk saya?


Saya suka golek2...smlm saya golek2 mama saya tk perasan sbb dia tgh bz siapkan keje,,..saya masuk bwh kusi..terperanjat mama saya menjerit dia..hahahha....suka kenakan mama saya...


Emm...dh dh la tgk gambar saya yer,...cukupla utk setakat ini ya..nnt terlebey glamer plak saya..dh la tembam..comey plak tu...mama saya pun geram..papa saya pun sama..Abg Aez pn sama..semua geram kt saya...saya nk nyanyi la..geram...geram..oh geramm rm ramm..


Heheheh,,,ape pun saya sgt2 happy skrg..sbb saya ada mama, papa & abg Aez...saya  sayang diorg semua sama diorg sayang saya...ok papaiii...


2 comments:

s h e d O t said...

ya ampun!!!!!!!!!!
auntie pon geram awakla emir!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nape comey sgt??isk!!

ROSMAH AZAN said...

Aunty Shida geram yer...hehehe..if u think i'm cute u shud see my mom..hahaha..nnt saya nk dpt kwn baby aunty shida..yeay yeay...:)