Wednesday, July 6, 2011

Bengang + geram

Mlm saya di ganggu 2hari lepas dgn panggilan yg menakutkan, menggelikan, meloyakan....masa tu jam 1.55am...sdg asyik dibuai mimpi kan masa tu...tgk no tk familiar...tapi if tk angkat kan takut plak emergency ke pape...bila saya hello je ada sorg suara "jantan keparat" balas panggilan saya dgn nada & suara dia yg amat menggelikan & meloyakan saya...tk yah la saya detail kan di sini...mmg saya nk termuntah ni...

Terus saya matikan telefon & terus pejam mata & tido dgn ketakutan...time2 tu gak saya nk call hubby sbb saya takut tapi memandangkan jam dh lewat mlm saya tk mau ganggu tido suami kesayangan saya tu...esok saya bgtau hubby dan hubby mintak ngan saya no telefon jantan keparat tu....bila hubby call dia ...katanya nama dia "mamat" dan tinggal kt KL...bila hubby bgtau hal ni terus dia minta maaf...katanya mungkin ada miss call no. saya kt hp dia...hellllloooo...saya tk penah call sesapa pun guna my hp kecuali suami saya & abah saya sahaaja hookeyy.....kalau nk menipu pun biarla professionl skit...hubby ckp suara dia cam cuak...haaaa....KO JGN GATAL2 LAGI NK GANGGU ISTERI ORG...DAN KO JUGA JGN MAIN2 NGAN HUSBAND AKU...HUSBAND AKU MMG PANTANG ORG GANGGU WIFE DIA..SMP KE LUBANG CACING NNT DIA CARI KO!!!!.....

Gangguan ni sbnrnya kt fb lagi..ada br2 ni..dan saya mmg yakin dia amek no hp saya ni kt fb...ooppss.. saya tk gatal ltk no hp saya kt info kt fb tp sbb saya ada fb mobile no saya otomatik appear kt situ..dan saya tgh nk godek2 fb ni camne nk delete no. saya tu kt fb...saya tk kisah org nk bkwn & bkenalan ngan saya ....tapi kalau dh smp bab yg tanya mengarut2 baik ko nyahhhhhhh dr fb aku...

2 comments:

s h e d O t said...

eyaksssssssss..jantan keparat!!
nyah ko dari hidup kami orang perempuan!!

bgtau dia akak ada black belt tau!! ^__~

ROSMAH AZAN said...

hahh..dia tk tau lg karos ni ada black belt color biru...mmg keparat berkarat jantan tuh