Tuesday, July 19, 2011

Serabut

Tah pape la saya ni kan...entry tah pape je...b4 ni dok bengang& geram...ni serabut plak...ahhhh...tk mo type panjang2...saya serabut sbb byk benda tapi bukan melibatkan sesapa yer.....tk smp 2 minggu lagi saya akan meninggalkan tpt keje saya ....tapi pengganti saya blum ada lagi...dan saya  dh rasa serabut sbb nk mengajar org br ni amek masa gak ni...kalau skrg blum ada calon lg ntahlah...bp hari saya  nk mengajar dia...kalau dia jenis yg cepat tangkap ape yg di ajar alhamdulillah itu bonus bagi saya...kalau yg lembab camne??byk lagi bnda yg perlu saya bereskan sblm saya chow...saya cuba bwk balik keje kt umah..tapi paham2 la tuan tuan & puan puan sekelian....dgn anak kecik saya lg slalu merengek, ngan Farez lagi yg tgh lasak kdg2 buat hal...dgn keje umah lagi lipat kain, basuh kain, kemas umah, & bla bla bla...keje yg di bwk balik hanya tersadai je....

Itu al kisah tpt keje yg saya akan tinggalkan...skrg masuk tpt keje baru yg akan saya join nnt....keje kt tpt baru hanya menanti saya masuk saja...saya masuk je....pappp....semua dh ready utk saya buat...dan skrg pun saya dh rasa bahangnyer sbb semua akaun ni kena hantar ke auditor..

Eeeiii..malas la nk pikir pasal keje ni..baik layan gambar anak2 saya yg comey2 ni...

Masa ni dlm keta nk g Tesco..skg mama & Emir dok blkg dh..abg Farez dok depan..senang dia kan slalu nk borak2 ngan papa dia..dok depan tu berborak la 2 beranak tu..mama layan Emir comey ni si bam bam
Abg Aez yg nakal...kalau dia kacau adik mama dia ni akan jd singa mengaum tau...yg geramnyer dia suka cium adik dia kt mata....tapi walaupun dia nakal tapi alhamdulillah cerdik belajar...result assessment dia bagus..especially English & Maths...cuma yg sedeynya markah BM dia tk setinggi English....tkpe la kan..bole di gilap lagi...later2 nnt saya upload gambar Emir ...tertinggal plak semua bnda kt umah..chiow..

3 comments:

Muziecute said...

cha yuk.... cha yuk... u can do it ...

s h e d O t said...

oloh2 comey emir!!
tp same x muke emir ngan farez ms kecik?mcm x kan?ke sm?
em, to mama..keje tu keje la gak..jgn smpai abai kesihatan ok..kat umah ada dua hero memerlukan tenaga anda..hehe

ROSMAH AZAN said...

Shedot : Muka Emir n Farez ada gak iras2 skit2..dh namanyer adik beradik Shida..hehhe..cuma Farez lagi putih dr Emir...Emir kulit dia sawo matang

Muziecute : TQ dear..insyaAllah