Thursday, July 21, 2011

Emir ohh Emir...

 Nak tau tk skrg saya dh bp kali menguap...semuanya gara2 budak kecik ini....

 
Mlm td kul 9pm dia dh tido..mama dia ni melompat suka sbb bole wat keje...lipat kain, kemas umah yg slalunya si abg yg wat sepah...wat itu wat ini....kul 11 br nk tido...11.30pm plak mesej hubby masuk...chit chat skjp ..dkt kul 12 br terhegeh2 nk tido...br je nk tido tetiba....si kecik ni pulak bgn merengek2...dia bangun ada 2 sbb je...satu, nk susu & satu lg sbb dia poo poo...

Bila dia bgn terpaksa la saya susukan dia kejap..pas menyusu nampak mata dia cerah je ni...waaa...ni mesti tkder tanda2 dia nk tido...mama dh ngantuk ni...so mama pun layan la dia ....
Comey tk saya???saya happy mlm td sbb saya dera mama saya tk bg dia tido..hihihihiiiiiii...........kalau mama saya tido sape nk main ngan saya???abg Aez jgn harapla..dh terbungkang pengsan...

Terpaksa la saya melayan dia smp kul 1am kot tk silap...bila nampak dia cam boring saya cpt2 susukan dia nk bg dia cpt2 tido..mama dh ngantuk ni weehhhh....

Pah menyusu Emir pun tido....wahhhh...lega mama...bole mama tido....saya terus bummm...letak kepala kt bantal empuk saya tu dakap plak satu lagi bantal mmg syok tido sbb dh ngantuk sgt2 kann...

Tetiba kul 4am....si budak kecik ni merengek lg..............

Aiiyoookkkk..dia poo poo plak...pas cebok susukan dia lagi...ingat dia dh tido...rupa2 nya pas di isi susu makin bertenaga plak dia..siap nk meniarap lagi tuh...tgk maa dia pun mmg cerah..dan siap gelak2 lg kt saya...tandanya nk suh saya main ngan dia la tu...mama br tido bp jam sayang ooooiiiii....terpaksa la saya melayan dia...dia nk meniarap tgh higih skrg tu...layan punyer layan smp mama dh tersengguk2 .....kul 5am terus sahur la terus..(posa tk abeh ganti lagik..hihihi...)bila dh siap sahur tgk dia tkngantuk lagi..adooohai...nk tau kul bp dia tido balik?kul 6.30am...masa tu saya dh tk bole tido balik dh..kalau tido takut terbabas..

Pagi ni dtg keje menguap je kejenya...nasib baik esok cuti ....esok mama qada' la tido utk mlm td..

1 comment:

s h e d O t said...

comeynye emir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
comey sangat..kalo camni ajak main sampai xtdo pun sanggup..hehehe