Monday, July 4, 2011

Yakin...

~~~ Dlm hati berkata...aku mmg boleh...sbb big bos yakin dgn aku & katanya aku mmg boleh sbb aku luar biasa... ( mmm..aku pun tatau ape yg luar biasa..)

~~~TAPI...ada gak dlm hati asyik berkata...bole ke ni..bole ke ni...ni tanggungjawab besar ni...


~~~SEBENARNYA ...kalau org letak expectation yg tinggi pada kita...kita rasa kdg2 ehh..bole ke aku buat ni...mmg tk le ragu2 sbb kena yakin ngan diri sndiri...


~~~DAN YG SEBENARNYA....aku nk benda ni ...sbb ni la masa depan aku.....ni yg aku impikan selama ni....


~~~Aku ada bgtau dlm entry sblm ni kn...yg aku mmg dh nampak jln menuju ke impian yg aku impikan..tapi aku sdg di uji oleh-Nya.....kejayaan bkn bole dtg golek2 Rosmah....ada masa dan ketika kita di uji hebat oleh-Nya....


~~~YA ALLAH....aku pohon...permudahkan segala urusan kerjaku.....beri kesabaran, kecekalan, ketabahan pada diri hambamu yg dhaif ni...amin..Ya Allah...

3 comments:

s h e d O t said...

apa yg saspen sgt ni sis?
wat eva pon,be STRONG; strengthen your self-confidence because you are able to do so

Muziecute said...

cha yuk... cha yuk

ROSMAH AZAN said...

Shedot : nnt kros citer later yer..
JLO : heheh..tgh chayuk sesgt ni