Monday, November 21, 2011

EL

Hmm..br hr ni saya dapat buka & dpt post bbrp entry kt blog ni..hr ni saya EL..Emir tetiba plak kena demam campak..sian dia...ptg smlm bila selak bju dia terkejut tgk bintik2 merah..tk lama pastu naik plak kt muka...dia dh start mragam...gatal la kot...terus saya call kakak yg tgh dok berpantang kt umah...saya ni kalau bab anak2 sakit mesti akan refer kalau tk mak, kakak..tkpun kakak ipar...yelah sbb saya ni br anak dua ...ilmu pasal anak2 sakit @ bkaitan ngan anak ni kureng la skit brbanding ngan org yg dh ada ramai anak & anak2 dia dh besar2...

Mlm td bila bgtau hubby terus hubby ckp kak ida (my akak ipar) akn  tolong bwk g klinik...dan mlm tu gak saya terpaksa tido umah mertua saya..kalau anak2 saya sakit saya mesti akan umah mertua..satu lg sbb hubby pun mmg suh tido umah mak dia...senang pape ada org bole tgk2 kn anak2 saya esp si abg Farez yg terhyper aktif tu...kalau kt umah saya mmg tk terlayan dia...ngan adik dia Emir mragam lg...tercungap2 saya kang...dh la tkder helper...semua saya wat sndiri tau...

Hr ni kt umah mertua saya dpt rilek skit..mertua saya ada bole tlg tgkkn Emir, dan juga Farez..dan juga mertua saya yg masak..hehe..sayang mak...katanya biar mak masak saya jaga Emir...kdg2 serba salah  tgk dia sorg2 kt dapo..bila nk tolong tk bgnyer..

Rasanya hr ni je la kot saya amek EL...saya sbnrnya suka ngan keje ***hahaha ayat penenang hati**tp hr ni saya rilek sbb saya dpt menenangkn fikiran , saya tk diganggu oleh manusia yg saya tk suka..(ada la seseorg)..hmm..esok brmula la sesi keje saya...

No comments: