Monday, August 31, 2009

Anakku dh pandai mengadu

Cuti merdeka hubby balik..sebaik je hubby masuk keta masa aku g amek dia kt stesen bas kamunting, farez terus bgtau papa dia..
Farez : Papa, mama akit...( papa, mama sakit )
Macam la hubby aku tk tau yg aku ni tgh sakit skrg....mmg dlm tempoh berpantang aku mmg sakit...sakit situ sakit sini...n Farez la tpt aku mengadu cos hubby tk dok..hehe..slalu hubby la tpt aku menyendeng2 masa sakit..bila aku sakit aku akan bgtau farez.."sayang, mama sakit sini la.."..n mulala farez gosok sini gosok situ..sambil tanya balik.."mama akit?" "akit ini ? (mama sakit?sakit sini?)
Kadang2 bila aku amek dia dr nursery pn dia dh ngadu katanya "abg wat" (abg buat)...aku tertanya2 ada org buli dia ke ni...then bila aku tnya org kt nursery tu ada org buli farez ke? katanya ada sorg budak ni koyakkan buku farez..oooo patutla buku dia dh tkder dlm beg tu..rupanya ada org jahanamkn buku dia.. budak2 ni kn tk pandai nk menipu.....ish kena hati2 ni kang if mama dia cubit dia sure dia ngadu kt papa dia ni..hehehehe

No comments: