Wednesday, March 24, 2010

Hari ni baru aku masuk ofis..smlm kepala ku berat, bdn sakit...kul 6.30am tersedar terasa kenapa cam pening2 lalat...samb la tdo balik....tersedar balik kul 7am...tp bila ku buka mata kenapa bilik ni gelap?dan terasa tersgt2 la berat kt kepala ni mcm kepala ni di ikat ngan batu besar...bila ku bgn dr katil ..tetiba pandangan terus gelap n aku flat atas katil balik..terus tk le bgn dh...aduuuhhhh...cam nk pecah kepala ku...

Seharian smlm ku habiskan masa dgn baring je kt katil..sekali sekala aku bgn takut gak if asyik baring lagi sakit kepala...& aku bgn hanya utk mkn..(p/s: thanks to ibu mertua kesayangan ku susah payah masak mkn tghari utk menantu dia yg tgh sakit ni..) rupanya lagi aku bjln lagi sakit dibuatnya...& akhirnya aku tido lagi dan lagi dan lagi smp ke petang....

No comments: