Wednesday, September 22, 2010

22 SEPTEMBER 2010

Alhamdulillah...hari ni 22 September 2010 genap umur saya......23 thn....oooppsss...cuba terbalikkan no. tu...itulah umur saya yg sebenarnya hari ini...hehhhe...pejam celik pejam celik dh 32 thn saya bernafas di dunia sementara ni....saya sentiasa berdoa semoga saya, suami, anak & family sentiasa diberkati oleh-Nya, semoga sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik, sentiasa dilimpahkan rezeki....semoga rumah tangga saya aman damai, harmoni dan berkekalan hingga ke akhir hayat....dan juga semoga kami sentiasa hidup dilimpahi cinta & kasih sayang...amin Ya Rabbal alamin.....

Terima kasih byk kepada kengkawan yg sudi wish happy birthday kat saya ...thru fb, PM, mesej thru phone.....tima kaseh, shukran shukran shukran/.....dan ucapan terima kasih yg tak terhingga kepada org yg pertama wish happy birthday kat saya pada pukul 12.01 pagi 22 September tadi...iaitu En. Mohd Khairi , suami saya yg tercinta, tersayang, & ter segala2 galanya......abg adalah segala2 bagi sayang....

No comments: