Sunday, October 3, 2010

Ikutkan hari ni, ahad ada 5 buah open house kwn2 aku yg perlu aku attend...tapi 2 je sempat aku gi...huhuuu...sedih rasa tk sempat nk g lagi 3 buah umah tu...bkn sengaja tk nk pegi...hajat ni mmg nk attend semua.... tapi kesuntukan masa yg amat sgt...maaf pada Norzu, Ina & Noa...maaf byk2....kalau semua open house hari sabtu mungkin aku dpt dtg...tapi kalau ahad mmg rushing sgt dengan hubby kena balik kem ptg tu.....alhamdulillah ari sabtu sebelum tu dapat gak aku sampai umah azie kt kajang & umah awin kt Puchong...ari sabtu ada 2 open house je & ari ahad ada 5 open house...kesimpulan di sini dari 7 open house hanya 4 je aku dpt attend..hehhehhe..tkpe la terkurang 3 je kn...insyaAllah lain tahun kita buat open house lagi yer kengkawan...ape pun tq so much yer ngan mcm2 makanan yg terhidang tu...tk kisah la korang masak sendiri ke tempah janji aku & baby kenyang sekenyang kenyangnyer...;)

No comments: