Thursday, October 28, 2010


Haiii.....ni gambar terbaru saya yer....tembam kn?semua naik..dari atas smp le ke bwh....hahahah....tapi bak kata adik "angkat" saya, saya tembam bersebab....skrg kandungan saya dh masuk 18 minggu...dh 4bln lebih..alhamdulillah so far tkder ape2 masalah..& saya sentiasa berdoa semoga saya selamat mengandungkan baby ni sehingga tamat waktu bersalin nnt...insyaAllah....

Bila tgk diri sendiri sekarang...oh my God....mcm tk caya rasa..huhuhuhu...sepanjang mengandung ni bdn saya naik 6kg tau !!!!!aaarrrrghhhhhhhhh......sedar tk sedar berat saya skrg dh 55kg...dan saya dok terbayang2 ni bila saya 9bln nnt BERAPA BERAT SAYA NNT!!!!!.....waaaaaaaaaaaaa..............tapi bila nk pujuk diri sendiri ...tak pe...ini semua utk baby saya....mama mkn, mama minum semua utk baby sayang...ada org ckp bila pregnant kita kena mkn utk 2 org tapi ssaya TAK MAU pakai ayat tu...saya mkn mmg utk baby sekali tapi saya tk mkn berganda2...saya mkn mcm biasa...kdg2 kurang drpd biasa pun ada...tapi bdn saya still gak naik smp camtu...ooohh...mbe disebabkan saya terlalu happy hari2 that's y la berat saya naik dan naik dan naik....hahhahaha.....

Bila org ckp saya makin berseri2 sejak pregnant ni, kdg2 dok terpikir gak tang mana yg diorg nampak aku berseri2 ni?mbe sbb aku mekap ke?aku tkle mekap tebal2 pun...cam biasa aku ni bknnyer suka mekap sgt pun sbb tau hubby tk suka ...dia suka aku natural beauty..hehheh....dan satulagi bila org ckp berseri2 ni mungkin anak pompuan...ooohh..alhamdulillah kalau tekaan anda tepat...tapi bagi saya boy ke girl pun sama je..yg penting anak saya bila lahir nnt sihat walafiat.....

       

Azam saya pas bersalin saya akan berdisiplin dlm diet supaya saya dpt kembalikan bentuk bdn saya yg dulu...hehhehe...insyaAllah...

No comments: