Monday, October 4, 2010

MC

Mlm td rasa bdn betul2 tk sedap...aku amek minyak angin sapu2 semua bdn harap2 ok la pastu...tapi makin ku urut makin sakit rupanya..mungkin ke aku ni silap teknik mengurut diri sendiri?dan yg mengejutkan aku terdapat beberapa kesan2 lebam kt beberapa bahagian kt kaki, betis dan beberapa tempat lain...hhmmm..mula la aku dok memikir..nape ada kesan lebam ni?nk kata aku jatuh tkder la plak...tk kn aku silap urut dh ada kesan2 lebam ni?

Mlm td ku tido dgn rasa sakit seluruh bdn...aduuuhaii...hubby oh hubby...tolong la bini mu ini....hukhukhukhuk...bila bgn nk solat subuh makin terasa kesakitannyer..dan akibatnya tk dpt aku bgn pastu..terpaksa amek mc ari ni...mcm mana nk bgn, nk jln, nk drive dgn keadaan bdn yg teramat2 sakit ni...nk nangis pun ada ari ni...hanya ada Farez je kt umah ni...nk ke klinik mmg tk larat...

Sepanjang hari aku tido & baring je atas sofa..aku hanya bgn utk siapkan makanan utk Farez & juga utk diri sendiri dan juga baby..aku mkn kerana ingatkan baby..kesian dia kalau mama dia ni tk mkn...aku gagahkan diri ni buat sesimple je breakfast cum lunch..itula bfast itula lunch...bila ptg skit aku cuba cari info pasal pregnancy & cuba selidik skit kenapa ble ada lebam2 ketika kita pregnant...mengikut info dlm satu sumber ni kalau kita kurang rehat, byk berjln, urat2 akan timbul yg mengakibatkan otot2 kita sakit dan lebam2 akan timbul..camtu la kesimpulannya....mmg yer pun...patut la lebam2 ni ada...2 ari sabtu & ahad ni aku & hubby asyik dok mengemas umah..aku tkder la mengangkat2 sbb itu semua hubby yg buat ...aku hanya menyusun je sambil duduk..di tambah plak 4 open house aku pegi...mungkin sbb byk bjln sgt dan kurang rehat itu yg menyebabkan aku sakit ni...lega rasa sbb open house dh abes...next week hubby cakap mama kena rest...tkder dh nk kuar2.dia je yg akan kemas umah.....baikla boss...

No comments: