Tuesday, October 19, 2010

Down..





Tetiba je aku rsa sgt2 down hari ni...malas mkn malas nk wat keje ..oohh..actually start malasnyer masa bangun pagi tadi....so drag la malasnyer smp lunch hour..dan ketara sgt malsnya ni smp nasi yg aku mkn ni pun blum abeh2 lg ni...ish ape ni malas2..kang berjangkit kt baby ni kang....nauzubillah.....tetiba je rasa down sgt ni sebab my best fren merangkap en hubby saya skrg tersgt2 bz...kalau cam biasa aku akan tima mesej dia byk kali dlm sehari..kredit aku abeh semata2 bermsj ngan dia je..tkpe  dia yg tukang top up..hahahah...

aduuhaaiii...si anak pun asyik bertanya...papa bila balik...papa tk call aez pun...padahal br 2 hari dia tk ckp ngan papa dia..camne aez nk ckp ngan papa kalau papa hanya ble cal tgh mlm msa aez dh pengsan... aku sgt2 tk suka kalau en. hubby aku tu ada kursus yg membuatkan dirinya bz sebz bznya....betul...aku kena paham keje "ashkar" dia tu...tambah2 skrg dia tgh kursus perang taktik tu...padahal hubby dh bgtau aku siap2..."bila dh masuk 2nd term ni, abg akan bz yang...dh masuk taktik...sure tdo pun tk cukup ni ..dan ada la bla bla bla bla dia citer pasal taktik ni....dan yg semestinya aku rasa tk sanggup nk dgr...waaaaaaa.......abgggg........tk sanggup la nk dgr pasal ni......!!!!!!


2 comments:

Jue Fauzi said...

owh..to get even one our sleep when dh 2nd term ni pun susah..sampai tamat kursus sibuknya ros..dh masuk fasa taktik..sibuk dengn TEWT..makan pun ala kadar je..sabarlah..tak lama dh tu..

ROSMAH AZAN said...

adoohaii JU, nk tunggu 2bln dia abeh kursus tu rasanya 2thn pun ada...kdg2 terasa i'm not strong enough..bak kata en hubby....i ni strong mmg ada, independent pun ada...tapi ada skit "manja"...mmmm...betula tu..