Sunday, October 17, 2010

PENING "!!!

Pagi ni tgnku terkena air panas masa nk wat susu kt farez..nk tuang air panas dlm botol tetiba g tertuang kt tgn sndiri...hari sebelum tu aku pening sgt...mbe sbb tekanan darah rendah kot..dh 2 kali g check up BP aku rendah je..tu yg asyik pening je smp ke pg td..tu yg jd tuang air panas ke tgn sndiri tu

Ptg semalam farez mintak buatkan sandwich..tapi roti plak dh abis...nk kuar kepala pening...sian dia...merayu2 mintak roti...kalau larat sure aku dh kuar g beli..minggu lepas horror skit ...hubby tk der...makan ape yg ada je kt umah tu...nasib pagi sabtu tu aku sempat la g pasar..sori farez...mama penat & tk larat sgt2...pening ni buat aku ni tk tentu hala rasanya...

Pening aku ok skit pun bila aku bantai buah mangga epal sebijik..br rasa ok skit..tapi pas solat maghrib pening tu dtg balik...mlm masa nk tido cam biasa hubby call...aku tk larat nk cakap..biarla dia bersembang ngan anak teruna dia..aku tgh dok mengerang sakit...kang dia dgr suara aku lain mcm risau plak dia...ngan dia bz plak skrg ni...bila farez amek phone terus dia ckp...."papa..mama sakit kepala...." pastu tu aku tk tau dh ape perbualan diorg kerana aku sudah hanyut ngan dunia "pening" kepala aku tu....







No comments: