Wednesday, October 20, 2010

Mood happy kembali

Hari ni saya bangun dengan begitu excited & happy nk g keje...oohhh....mood excited & happy ni start dr malam td pada pukul 9.00pm selepas bersembang ngan buah hati saya, best fren saya, tempat mengadu saya, bahu saya...en hubby.....wahh...bole nampak keceriaan di wajah Farez, dan tk kurang juga keceriaan yg berseri2 di wajah Puan Rosmah kita sambil tersenyum2 sampai ke waktu nk tido...hahhahaha

Ini la nasib saya bersuami & farez ber'papa' kan seorg ashkar yg bz skrg....bila ada saat dpt bersembang sekejap pun terasa "dunia" ini kami yg punya...hehehhe...padahal bkn lama pun hubby tk contact...2 hari je dia tk tepon disebabkan ke bz an dia tu..walaupun tk tepon tapi dia tetap curi2 mesej...cuma bila dapat tau dia dpt rest kejap & dia dapat sembang2 ngan kitaorng terasa hepi tk terkata..hahhaha..poyo je mama ni kan...

Bila hubby ckp minggu ni insyaAllah dia dapat balik apelagi terasa cam nk melompat pun ada.....Farez ape lagi ajak papa dia g Sunway Pyramid lagi la nk main Cartoon Car kt situ...hhmm...hopefully dapat la hubby balik esok...kalau dia tk jadik balik jawapan yg sudah sedia maklum....ialah...;(

No comments: