Wednesday, September 1, 2010

Alaaaahaaiii Farez...


Semalam bkn niat mama nk buat camtu kt Farez...tapi disebabkan smlm Farez dh melampaui batas, terlebih nakal, smp mama tegur & ckp ngan baik pun Farez tk hiraukan, nak tk nk terpaksa mama buat camtu walaupun mama tkder kudrat sbnrnya smlm....

Bkn aku pukul Farez, bkn aku hentam @  cubit dia...tapi aku nk kurung dia dlm bilik air...tahap kesabaran aku smlm mmg dh tk bole di kawal....smlm dgn aku penat yg amat sgt ( smlm terpaksa amek mc..demam ) dgn keadaan aku mcm ni lagi ...bila Farez buat hal mmg aku dh tk ble nk sabar2 lagi...sekali dua dia buat hal ptg tu ok, tk pe aku bole maafkan lagi tapi bila lepas berbuka dia masih menunjukkan taring dia masa tu mama dia ni dh meletopp.....aku tarik Farez ( tanpa rasa bersalah depan kakak2 ipar aku ...lantak la dia nk ckp ape ) aku masukkan dia dlm bilik air..masa tu dia dh menangis meraung & menggelepar dh......rasanya kalau tenaga aku tu kuat mmg aku dh dpt kunci pintu tu dr luar...tapi disebabkan Farez pun tenaga dia juga kuat mengalahkan mama dia  yg tk bermaya ni, cubaan aku utk kurung dia dlm bilik air...gagal...!!!

Bila dh buat semua tu baru aku terasa senak kt perut...aduuuuhhhaii...sian baby dlm ni...aku mengadu kat hubby panjang lebar mesej aku type (nk call hubby dok terawih masa tu )....aku melepaskan geram  yg amat sgt...bkn mama benci Farez sayang, tapi mama betul2 frust ngan perangai Farez smlm...kenapa masa papa ada Farez tk tunjuk semua tu kt papa?kenapa ngan mama je selalu nk tunjuk protes??

Bila aku mengadu kt ibu mertua & mak aku...alasan diorg senang je..."hero...budak tgh membesar...mmg mcm tu..."...hukhuk..mmg la mcm tu....tk der alasan lain dh...

Wahai Farez ku sayang...mama saaaaaayannng teramat sayang kt Farez..sbb tu mama buat camtu..bkn niat mama nk sakitkan Farez tapi nk Farez tau mana yg bole buat mana yg tk bole...mama hukum Farez ada sebab bkn mama benci Farez....

No comments: