Tuesday, August 31, 2010

Preschool Farez


InsyaAllah pas raya ni aku akan daftar Farez kt tempat ni...Little Caliphs, kat Seksyen 7 , Shah Alam....ada beberapa tempat aku survey tapi rasanya ini yg sesuai utk Farez....lagi satu sbb dia ada day care skali ...mmg aku nk cari yg ada day care senang terus pas belajar terus je Farez stay kt situ...aku ni keje ofis hour 9-6pm..lunch hour pun kul 1-2pm je...nk kuar senang2 nk g amek anak mana ble beb...tambah2 aku yg jaga admin & HR...tk syok la kn kepala sndiri yg suka ati je nk kuar masuk...staf lain tgk sure tk syok nyer...

Kalau ikutkan mama Farez ni, awal2 thn ari tu lagi aku dh nk masukkn dia ke preschool...tapi, disebabkan byk pihak yg menentang niat suci murni mama dia ni so, aku tangguhkan la awal thn depan..tkpela kita ikut majoriti kan..maklumla farez ni kesayangan ramai...hehhehe....(p/s: ramai kata Farez kecik lagi utk ke preschool masa tu..so jgn bebankan dia lagi...bg dia main puas2...yup betul ada pro & cons...)

TAPI....awal thn depan ni kalau ada lagi yg menentang niat suci saya ini, hhmmm...saya tkkn berkompromi lagi tapi saya akan teruskan niat saya ni utk kebaikan & masa depan anak saya...kerana dia adalah masa depan saya & suami...

No comments: