Friday, August 6, 2010

Weekand ni masuk minggu ke 2 hubby tk dpt balik..last wk pun tk ble balik, mggu ni pun tk ble balik...adooohaiii....di saat aku mcm ni hubby plak tk le balik..sedih tul....

Kalau hubby balik at least aku bole mengada2 skit suh hubby beli itu beli ini sbb akhir2 ni aku tgk mknn semua aku nk muntah...tapi aku terpaksa telan demi jaga kesihatan nyawa yg aku kandung ni....aduuuhhh seksa rasanya bila tk le mkn nih...nk bgerak lebih2 pun tk ble sgt..baik kita beringat kn sebelum terlambat....ape yg bole ku mkn adalah buah, buah, & buah....

Dugaan betul kali ni rasanya..tapi rasanya aku ni tkder la seteruk ada sesetengah pregnant woman yg kuar masuk hosp sbb muntah teruk sgt kn..takpe la...ape bole buat..terpaksa la jd org yg  super duper strong & independent wpun mmg aku ni dh strong&independent pun..huhuuhuuu

3 comments:

AqeelaAqeel said...

Tahniah Mah.. pregnant second baby ya.. Alhamdulillah.. moga yang terbaik sahaja untuk Mah n family..:D

ROSMAH AZAN said...

Tq Fizza, a'a..2nd baby...baru lagi Fizza..mabuk&loya2 pun belum ilang lagi ni

AqeelaAqeel said...

oklah tu mah...jaga diri k..:D