Monday, August 2, 2010


 
 
Lama dh tk update blog sbnrnya...kesihatan aku skrg tk menentu...ni pun br ok dr demam....tp still lg rasa tk sedap2 bdn...byk kena rehat je....itu pesan Dr. pada aku....

Syukur alhamdulillah aku rasa skrg dgn rezki yg Tuhan bagi ni...dan aku mengharapkan aku dapat menempuhinya dgn kesihatan yg baik walaupun hubby tiada di sini...tapi sekurang2 aku ada Farez dan family hubby di sekeliling.....insyaAllah semua akan berjln dgn baik...doa ku tk putus2 kepada-Nya ....

Buat masa skrg mbe aku dh kena kurangkan skit aktiviti meng 'update' blog ni..kalau dulu bole je dok bersengkang mata smp tgh mlm dok godek bnda ni tapi skrg kul 10pm aku dh kena make sure mata dh kena pejam & kena rehat yg secukupnya... belajar dr kesilapan yg lalu...

2 comments:

Anonymous said...

mah pipi dah bulat tu...mcm noa je :)

ROSMAH AZAN said...

Hahaha..ye la noa..dh berisi...pipi perut semua dh berisi dh ni..hehehe