Thursday, August 26, 2010

Luahan hati

Bkn niat utk mintak simpati sesapa..bkn niat utk mengutuk tapi hanya luahan hati yg aku rasa , aku tk patut diperlakukan camni....aku dh buat sebaik mungkin, aku dh keje sehabis tenaga, aku dh curahkan byk idea, tapi kalau ini yg aku dapat mmg aku betul2 kecewa..kecewa yg amat sgt......tak bole bg alasan yg tkder kaitan ngan keje aku, yg tk berkait langsung ngan aku sbb itu semua " u yg mau bikin....bkn i okay"...


U kena ingat...i hanya ada 2tgn untuk buat semua kerja2 tu...& termasuk gak u punyer personal....ada bnda yg kdg2 i tercicir utk buat, utk rekod & aku ngaku yg kita ni manusia biasa yg kdg2 kita pun ada masa lupa (p/s: bnda ni sebenarnya berlaku kt u gak kdg2 kn...kita manusia biasa okayyyyyy......)tapi kalau bnda kecik yg salahnyer & mcm nk besarkan aku rasa tk patut..tak patut......cuba ada sifat "kesian" skit please....& jgn ada sifat yg hanya pentingkan kepentingan sndiri...

No comments: