Sunday, August 15, 2010

Hari ni tersgt2 aku tk bermaya...mkn sahur pun mcm nk muntah balik...semalam pas berbuka terasa satu mcm dlm perut ni...maka terburaila ape yg telah ku mkn...berkali2 ku kuar masuk toilet kdg2 hanya kuar air je..aduuhh...sampai nangis aku dibuatnya..hukhukhukhuk....nasib hubby ada semalam & dia bawakan aku air asam boi..air masam2 ni dapat melegakan skit pening2 & mual2 aku tuh..

Tak tahu mknn ape yg membuatkan  muntah balik...rasa dlm perut ni Ya Allah..tk le nk bayangkan betapa loya sgt2...sebelum ni aku masak sendiri & mkn lauk yg kak Ina bekalkan rasa tkder pape masalah pun..tapi semlm ada beberapa lauk yg ipar2 aku beli kt pasar ramadhan..di sebabkan aku terasa nk cuba so aku jamah la gak..dan yg aku ingat aku mkn beberapa ketul kuih akok ( kuih feveret aku tuh)...selepas mkn tu la aku terasa mual2 & aku menyandar kt pinggang hubby sekejap & terus g toilet...

Pas isyak aku ngadu kt hubby yg aku lapor....hubby ckp mkn la nasik..nnt muntah lagi kalau perut kosong...tetiba terasa nk mkn Mc D plak...terus ajak hubby g Mc D drive thru...hehehe...hubby sengih je..janji aku mkn kan..

No comments: