Tuesday, August 31, 2010

Lauk utk berbuka ptg ni dh siap...ari ni  lauk aku utk berbuka hanya tomyam (my fave) & telo dadar je...itu je tekak bole masuk....kak. ida ada masak kari ikan...tapi, memang sejak dr dulu lagi tekak ku ni mmg tk ble ngam ngan kari...kalau ibu mertua ku bole mkn nasik banjir ngan kuah kari tapi kalau aku ..huhuhu...nk irup kuah kari tu pun tk sanggup apa lagi nk banjirkan nasik tu ngan kuah kari...kalau nasi tu dibanjirkan ngan kuah tomyam ooohhh...mmg aku berselera sgt2...nak2 pastu irup plak kuah tomyam  tu...mmmm..walllahhh...;)

Itu cerita lauk ari ni...belum berbuka lagi dh cerita pasal mknn kan...hehhhe....haaa....semalam masa berbuka selera aku sgt luar biasa,,,padahal bkn byk lauk pun...hanya ada ikan goreng ngan telo masin je...tapi aku bantai nasik smp 2 pinggan....tk pernah lagi sepanjang berbuka ni aku mkn 2 pinggan nasik..tk percaya ?betul....bln posa ni mmg aku tkder selera nk mkn.....tapi semlm mmg pelik berseleranya...mbe sbb hati gembira sgt2 kot...bila mlm hubby tanya mkn ape masa bebuka, dgn perasaan bangga & happy nya aku bercerita "mama mkn smp 2 pinggan bang...."hehhehe...ari ni biarla ada selera skit mcm smlm...tk bantai 2 pinggan pn tk pe janji aku tk mkn hanya sesenduk nasik ( mmg sblm ni aku hanya mkn sesenduk nasik je..huhuhu....tkde selera)...aku pun kena gak pikir pasal baby dlm perut ni kan...kalau asyik tkder selera je sian baby ni plak...tk cukup zat dia nnt.... baby, mama janji mama akan mkn bnda2 berkhasiat je utk baby..susu pun mama dh minum 2x sehari...ngeeee...(sebelum ni sekali sehari je tu pun jenuh nk telan )

Berita yg sedap utk di dgr di sini ialah aku dh tk muntah dh mcm awal2 posa dulu...mbe dh nk masuk 3bln ni morning sickness dh kurang skit...alhamdulillah...dan aku mengharapkan kesihatan yg baik sepanjang baki 7bln ni lagi...insyaAllah....aminnn

No comments: