Saturday, May 7, 2011

Baju dinner

Semlm hubby bgtau ada mess nite kem dia 28/5 ni kt Seremban...nk dner kena la cr baju kn....bkn tkder baju tp tkkn nk pakai bju yg pi dner sebelum ni?tak mau la chekk...bila tanya hubby ..mama pakai kebaya ke kurung ...dia mengusik plak aku ni...katanya "mama dh slim ke nk pakai kebaya ni ? dan di tambah plak senyum jahat dia..hehehehe..."....utk pengetahuan tuan khairi...saya dh slim skit hookayyyyyy....masa pgnant mmg la bdn naik mendadak, skrg berat mama dh turun yer...harap sedia maklum...

Hubby hanya mengusik..mmg itula keje dia dr kami bercinta lagi..slalu sakat saya.....hhmmm..saya decide nk pakai kebaya..dh lama tk melaram ngan kebaya ni..tapi bila pi butik td cr baju..kebaya tkder size plak..bkn ketat atau longgar tapi semua kebaya tu labuh..almaklumla saya ni tk cukup tinggi..heheh

Beli jela baju yg sepadan ngan ketinggian n berat saya ni..alhamdulillah ada baju..tapi mcm tuan khairi tk suka je warna ni..tk bgtau dia lagi tp dh sure dh dia mesti tk brapa suka color ni...kalau papa tk suka,  mama pakai bju ni wat raya tapi papa kena sponsor utk beli baju baru utk mama pi dnner ni nnt..ok?? :)

No comments: