Monday, May 23, 2011

Bertiga ...

Mlm td 1st day aku duk bertiga..kalau sebelum ni mak aku ada seminggu cam senang je skit keje..ada org yg bole tgk2 kn Emir..bkn Farez tk le jaga tp rasanya Farez tu nk jaga diri sndiri pun blum tentu ok lagi..hehehe...bila mak dh balik kg hubby plak ada ...hubby balik PD pagi2 isnin tu kul 5am...

Malam td agak kelam kabut je rasa..sbb byk keje umah nk kena buat..pas amek Emir & Farez kt umah kak Ina smp umah pun dh dkt kul 7..nk drive laju2 pun Emir ada kt car seat tu...baby kn cpt terkejut..tpaksa la mama bwk slow motion jek..
Smp umah bwk masuk semua anak2 dlm umah...angkat semua brg2...angkat kain plak..Emir kalau letak je mula dia merengek2..esp kalau dia tgk keliling dia tkder org..kalau dia duk kt carrier tu tp muka mama dia ni ada kt tepi2 tu tkpe dia tk la merengek sgt...disebabkan hr pun dh nk maghrib dan kalau bole tk mau la baby nangis time2 tu cpt2 aku angkat kain..tutup semua pintu , langsir..buka lampu porch dpn..

Time maghrib tu aku terpaksa pangku je Emir..tk mau dia nangis sbnrnya..enjut2 skit dia mula nk tido..tapi bila dgr azan dia mula buka mata balik...mama dia ni tk mandi2 lagi ni...agak lewat gak la aku mandi smlm di sebabkan nk tidokan Emir dulu..payah plak dia nk tdo mlm td..

Farez plak br baik demam..mcm2 ragam la plak mlm td..cian Farez..nak pape skrg terpaksa mama ckp nnt dulu..mama nk nyusukan Emir...selalu kena tunggu..kalau dulu cpt je mama buat ekk..nk wat camne dh Farez ada adik kn...

Disebabkn hubby ada meeting mlm td tkder la nk berchat2 ngan dia...mlm td ingat mmg nk tido awal ...tp lewat gak aku tido..dkt2 kul 11pm...bdn mmg sgt2 penat..itupun ada lg kain yg tk berlipat..toys & buku2 Farez pun ada lg yg tk kemas.....adooohaiii...papa...carikan mama bibik sorangggggggg......!!!!

No comments: