Tuesday, May 10, 2011

Hari ke -2 berurut

Hari ni hari ke 2 saya berurut...sakit mak aiiii....urat saya bersimpul2 kt tumit, kt betis & kt paha...semlm mkcik tu dh dpt detect dh urat yg bersimpul2 tu tp smlm dia hanya urut skit2 je..katanya kalau terus urut mau saya menjerit sakit..ari ni sakit la skit dia urut...mana taknyer dh bp tahun tk berurut...masa bsalin kt Farez dulu mana ada saya berurut..takut nyer pasal sbb caesar..selepas bbrp tahun br berurut...dahsat kan saya....tapi skrg bila berurut mana urat tk bersimpul2 kn...tang urat simpul tu yg sakit

Makcik urut tu bekalkan saya ubat...satu ubat utk elokkn urat & luka dalam ....satu lg jamu khas utk kaum wanita...utk kecutkan peranakan, ketatkan rahim & semuala yg berkaitan ngan wanita..saya ni jenis yg susah skit mkn ubat & satu lagi jenis yg pelupa ngan ubat....tapi kali ni rasanya nk konsisten dh mkn ubat..maklumla umur dh meningkat, caesar plak dh 2x, dan yg paling penting supaya bdn sentiasa maintain..tk gemuk & tk kurus sgt...of cos kita nk sentiasa cantik dalaman & luaran..bkn utk org lain ..tapi utk suami kita esp....bak kata makcik urut tu..watpe habiskan duit byk2 utk alat mekap tapi dalaman tk jaga..dalaman pun kena spend duit gak...mkn jamu, mkn ubat...patutla makcik urut tu bdn cantik lagi..tp umur dh dkt 50thn dh...harap2 kwn2 di luar sana pun sependapat ngan saya juga...jaga la penampilan...dan sama2 kita jaga kesihatan dalaman dan luaran supaya kita sentiasa cantik di mata suami kita...insyaAllah...

4 comments:

armouris said...

info tentang urat simpul di SIHAT SELALU - Punca Urat Simpul

diela said...

sy sokong.... kak nk kim jamu tu leh... sy pon nk jaga gak.... pastu sy kerap masuk angin seja besalinkn asyraf nie... mmmm ssh.... asyik nk kena mintk uyut kat kak DD sian die.. hehehe

diela said...

salam.. sy setuju..... sy pon nk jaga gak la... leh kirim ker jamu tue... lg pon sy pas bersalinkn asyraf kerap pening la kak.. KDD jer jadi mngsa kena uyut sy sian die... byk angin sgt bd nnie..

diela said...

salam kak..sy setuju tu??? leh x kim jamu tue? sy pon nk mkn jamu la... lg pon sy sejak da bersalin kn asyraf nie asyik penink kepala la.. mmmmm mujur Kak DD tolong uyut kn sian kn...