Monday, December 6, 2010

Emmm...saya ni pregnant 6bln dh..tapi skrg saya ni asyik nk minum nescafe jek...bole ke kalau minum hari2??lagi satu saya ni suka gak teh tarik..hari2 rasa nk minum teh tarik...ketagih dh la rasa...camne nk ilang habit tk baik ni ek...p/s : ada satu hari tu pagi saya minum nescafe, tghari saya minum air bandung, ptg saya lak saya minum teh tarik...mlm tu u all nk tau ape jd?sakit poyot wooo...teramat2 sakit...ngadu kt hubby...hubby pun bla bla bla bla...mama kena jaga mkn, mama kena jaga minum..nnt baby pun sakit & bla bla bla...okeh..baik Tuan...

Tapi tgk ni habit saya tu dtg balik..mcm memanggil2 je suh minum teh tarik ptg2 ni...yg paling tk syok nyer sbb saya tk suka susu..lebih suka pada nescafe & teh tarik..wknd ritu buat teh tarik & dgn bangga tunjuk kt hubby..hubby ckp "susu tk nk minum"..& saya jawab.."teh tarik ni ada susu ape"..ngeh ngeh ngeh.....heheheh

No comments: