Wednesday, December 15, 2010

Special date, special day

Hari ni...16 Dec 2010...genap 5thn perkahwinan aku ngan my soulmate, my besfren, my lovely hubby....pejam celik dh masuk 5thn...rasa br semalam bertunang..hahaha..& terasa br je bercinta walaupun dh 10thn kami bercinta...satu jangka masa yg sgt lama...alhamdulillah cinta & kasih sayang kami berdua masih kukuh sekukuh tembok besar China..cheewaahh..dan sekarang kami masih lg bercinta sama cam belum kawen dulu..hehehe...

Kisah cinta aku & hubby ni ada la skit2 dh aku post dh dlm blog ni tk silap masa anniversary couple 09/09 kot..kalau korang berminat nk baca sila la cr kt entry yg aku dh post yer...tk ble dedah sgt kisah cinta suami isteri ni kn...biarlah menjadi kenangan kita ngan hubby je...

Aku & hubby sentiasa berdoa semoga ikatan cinta & kasih sayang yang kami bina setelah bertarung ngan pelbagai dugaan & cabaran ini berkekalan sehingga hujung nyawa kami berdua..insyaAllah..Amin....

Hari ni juga 16 Dec 2010...genap umur anak kami, hero kami, penghibur kami...Muhamad Farez..4 thn...ngam2 setahun pas kawen lahirla hero kami ni...that;s y kami panggil dia "miracle".....

Farez,anak sulung kami...nyawa & harapan kami...semoga Farez membesar sebagai anak yg sgt pintar, cerdik, soleh, taat dan patuh pada perintah-Nya, mendengar kata&nasihat mama & papanya & juga berbakti pada negara dgn ilmu yg dia ada nnt ......harapan mama & papa kepada Farez teramat2 tinggi....InsyaAllah...


To abg, Farez & coming baby...mama teramat2 sayang kamu semua......mmmmuuuuahhhhhh...

No comments: