Monday, December 20, 2010

Si comel cute ni nama dia Airil Amsyar...errr...not sure d spelling is correct or not...but as his "papa" thru phone (also not sure papa@ayah@daddy@abah...hahaha...) his name is Airil (kalau betul spelling nyer means terer la aunty dia ni..)

Sepanjang December ni dh 3 kali aku dapat MMS gambar baby...dan yg ni MMS gambar ke 3...mmm...sape lg pasni yg nk bersalin ek?tkder dh kot....aku dpt mesej dr adik aku ni mengatakan yg wife dia masuk hospital tgari 18hb Dec lagi.....ptg, maghrib bila aku tanya adik aku wife dia dh bsalin blum katanya belum lagi..tgh mlm pun aku tanya lagi..katanya belum bsalin lg...alamak..lamanya dia sakit...sian adik iparku...sabar ek....at last kul 4am (19/12/2010) br dpt mesej yg wife dia dh selamat bersalin...& dpt bersalin normal...syukur alhamdulillah....lama dia sakit..lebih 13jam..hhmmm..sama la ngan aku dulu...almost 13hours dok sakit nk bsalin...itula pengorbanan seorg ibu kn

Rasa cam tk sabar rasanya nk jumpa, nk pegang & nk cium si comel ni...tunggu yer Amsyar..aunty Mah jumpa awak nnt aunty Mah cium2, cubit2 pipi nnt...mmmmmuuuahhh..

No comments: