Friday, December 31, 2010

Happy New Year 2011

Beberapa jam lg kita nk melangkah ke 2011....cepatnyer setahun.....!!!!means thn depan saya dh nk masuk 33????OMG.....hehehe....tkpe..itu tk jd masalah..umur hanyalah satu nombor..hati & muka saya tetap nampak muda..hahahah

Kalau sebut pasal thn baru semua akan ckp pasal azam kn..saya pun sama..& saya memanjat syukur ke hadrat Ilahi sbb azam saya&hubby tercapai..alhamdulillah ...bln 3, 2011  insyaAllah kami akan dapat anak ke2..syukur, syukur & syukur alhamdulillah....setelah 2thn kami mencuba & menunggu akhirnya Allah anugerahkan kami rezki yg amat2 berharga ni...InsyaAllah & saya & hubby megharapkan semuanya selamat sehingga saya bersalin nnt...

Azam utk dapat baby dh tercapai...tapi saya masih lagi mencari2 azam saya yg sebenarnya yg smp sekarang masih lg belum tercapai....yup...sbg seorg manusia ni kita ni kdg2 tk kn puas dgn ape yg kita ada..ingin mencapai tahap kepuasan yg sgt2 maximum...apa yg saya maksudkan ialah kerjaya....saya belum puas dgn kerjaya yg saya ada skrg..walaupun ada yg ckp apa lg yg nk saya cari skrg dh ok tapi sbnrnya bkn itu  saya inginkan....hanya empunya diri yg tahu .............

Walau ape pun SELAMAT TAHUN BARU 2011 kepada semua...semoga anda semua tercapai azam 2010 dan bersedia menghadapi cabaran di thn 2011 plak yer...

No comments: