Tuesday, July 7, 2009

Demam di hari kenduri


Camni la keadaan Farez di hari kenduri umah aku..DEMAMMM...org yg mula2 demam masa nk knduri is tuan umah.. abah aku..balik dr rombongan ke umah pengantin pompuan, abah dh start demam..disebabkan mak aku yg bz time tu .,aku pun amekla towel basah n letak kt kepala abah...mlm adeq aku bwk g klinik..mak aku dsebabkn abah demam smp tk le nk wat kje risau kt suami tercinta dia tu...selepas abah demam...aku plak..mbe bjangkit ngan abah kot..aku demam teruk cos jrg sgt demam..smp nk g toilet pn kena papah..time aku demam farez masih lg dok melompat2 main..n mlm tu...jeng2 jeng jeng...farez dh start demam..mama & anak dh demam n farez if demam dia tk mau ngan org lain kecuali mama&papa dia je..aduhai...gmbr kenangan pn tk amek masa knduri kt umah aku sbb demam ni..rugi rasanya..dh la aku, kakak n mak pakai sedondon...

No comments: