Wednesday, July 29, 2009

Hadiah


Minggu lps tk berkesempatan nnk update blog..bz sgt ngan farez masuk nursery la...lunch hour plak masa 1st day farez masuk nursery, luch hour aku kuar g tgk dia..1st day masuk nursery dia dh demam...kesian..mbe dia dh tau mama dia ni akan anta dia ke nursery..pasal nursery tu nnt aku cite later on yer..

Gambar2 atas tu on d way nk bwk farez g M'c D..half day aku tinggal dia kt jiran, K. anim..pagi tu mmg dia mragam..menangis meraung tk nk duk umah k.anim..padahal bkn dia tk knal ngan k.anim tu..wknd je mesti aku akan lepak ngan k.anim borak2..biasa la ptg2 wknd borak kaum2 ibu...hehe..untuk merawat hati farez yg luka cos ditinggalkan kt umah k.anim, pas keje tghari tu aku bwk la dia mkn kt M'c D...tgk la gmbr atas tu muka ceria pas mama ckp nk g M'c D..siap ajak mama dia ni g tesco lg...




No comments: