Wednesday, July 29, 2009

Dh 3 hr Farez duk nursery, tp hati aku ni sering tertanya2...camne org situ jaga Farez..maksud aku dr segi pemakanan, penyediaan susu, botol susu tu basuh betul2 ke tk, kebersihan lain camne..cos aku ni seorg mama yg sgt cerewet dlm bab2 tu..that's why b4 anta Farez aku akan mandikan Farez kt umah dlu..bkn aku meragui sgt..tk baik kn meragui tempat yg jaga anak kita tu kn..tp mmg sifat aku ni mmg teliti dlm bab2 tu..if nk citer kecerewetan aku dlm bab jaga anak ni aku rasa mbe ada yg meluat kot..hehe..so better don't..aku bkn ape, budak2 ni kan kulit dia amat sensitif terumanya hero aku..kulit dia putih, n budak2 yg kulit putih ni kulit dia sgt sensitif..ni berdasarkan pemerhatian aku la..mmg semua budak kulit sensitif sebenarnya tp in certain cases yg very special ni kita kena jaga betul2..mcm anak aku ni kena gigit nyamuk pn dh tinggal parut..bk ilangkan parut tu bkn sehari dua,..mkn masa..ish byk lak celoteh aku ni..kay la to be continue later..

2 comments:

s h e d O t said...

owh..patotla akak sampai beli krim utk buang parut die..teliti tul akak erk..nway, anak kite..cerewet pon xpela.. =)

umi said...

relax la mah..1st time anta baby nuseri mmg cenggitu..lama2 biasalah