Sunday, July 19, 2009

Sorry sayang..

Gambar atas ni gaya hero aku nk g umah nanny dia..pagi2 mcm ni la kalut cr beg pooh dia, helmet ultraman...if tk lengkap dlm beg pooh dia tu jwbnya terpaksa la aku mncari brg2 bharga dia tu n akibatnya lmbat la mama dia ni smp ofis..dlm beg dia tu mcm mcm ada....tghari smlm farez dtg kt aku time mama dia ni tgh masak "mama...tom tom bak..bila aku tgk jam patutla time ni slalunya rancangan fave dia tom tom bak.."aisey my dear..astro kna block la,..semua ni disebabkan kelalaian aku yg bz last week..smp aku lupa nk setelkan bil-bil kt umah tu..b4 ni hubby yg setelkan tp since dia dh tkder kt umah so aku lah papa n aku lah mama..tk penah lg astro kena block..hehe..aku pn lupa hubby pn lupa..cian farez..bila aku xplain tom tom bak tkder la sayang, uncle aznil tkder dia balik umah nenek dia-tipu sunat-farez ngangguk2 smbil ckp"aney lik umah nek"?means aznil balik umah nenek?..."yer..nnt esok dia dtg balik"..

Mlm td lg skali dia dtg kt aku time aku tgk mentor...

farez : mama...tom tom bak..
mama : tom tom bak tkder..uncle aznil tk balik lg...
farez : nk tom tom bak...(muka dh mula nk nangis..)
mama : ok..jap gi ada tom tom bak yer..nnt mama call uncle aznil...
farez : call papa...nk papa...

Aku mula msj hubby, mcm biasa time tu time dia mkn..

mama : papa tgh mkn sayang, jap g papa call

farez dh mula tunjuk ketidakpuasannyer pas permintaan kali ni pn mama dia tk tunaikan...dia mula guling2 smp jerit.."nk papa nk papa....."aku mula msj hubby "papa...cpt mkn hero dh ngamuk ni..."..jeritan n tangisan dia benti bila dh dgr suara papa dia..n mula la perbualan yg aku pn paham gitu2 je ape yg dia ngadu kt papa dia..fakta penting dia bagitau papa dia psl tom tom bak..sure dia ckp mama tipu dia..alahai farez...sorry la sayang....

2 comments:

Jue Fauzi said...

Tahniah dah ada blog.
Itu la gunanya maybank2u ros. Memang kena charge every transaction tapi fikirkan masa yg kurang bila sorang-sorang kena handle suma..takpelah.

ROSMAH AZAN said...

tq..i plak tk der akaun maybank..hubby ada tp dia bkn rajin buka internet ni..trpaksa la buat manual..huhu